Propagandno licemjerje

  U sklopu priprema za parlamentarne izbore u Mađarskoj 2022 godine Njemačka državna medijska grupacija Deutsche Welle je pokrenula program na mađarskom jeziku što je opravdano izazvalo kontroverze.

  Krajem veljače ili preciznije 22 veljače 2021 godine Peter Limbourg, generalni direktor medijske grupe Deutsche Welle je izašao s izjavom o stvaranju programa na mađarskom jeziku, a samo dva dana kasnije on bio je započeo s radom. Nužno nam je ovdje naglasiti kako osnivanje programa Deutsche Welle Mađarska dolazi kratko vrijeme nakon početka ponovnog emitiranja Radio slobodna Europa kojim upravljaju američke obavještajne službe što nam dodatno podiže obrve.

  Na dan najave stvaranja Deutsche Welle Mađarska Peter Limbourg (na slici) izjavljuje da će cilj programa biti pružanje informacija temeljenih na činjenicama i borba protiv dezinformacija koje šire provladini mediji u Mađarskoj. Pored ostalog ovaj kanal će spominjati tematike o kojima se ne govori u Mađarskoj kao što su to prava manjina i LGBT prava. Ukratko Deutsche Welle će reklamirati, promovirati ciljeve njemačke vlade na području Mađarske.

  Po očekivanju Mađarska vlada je na ovu najavu osudila nazivajući ju Njemačkim kulturnim imperjalizmom. Na tome ona nije stala nego je još ironično komentirala „Njemački državni medij je krenuo u prekograničnu avanturu koja će nam donijeti prave vijesti. Baš na vrijeme za izbore 2022 godine”.

  Mađarska kritika je potpuno na mjestu pošto je još 2015 godine Peter Limbourg, tadašnji i sadašnji šef Deutsche Welle izjavio kako je zadatak ovog medijskog giganta promocija Njemačke pozicije. Tada je on još objašnjavao da kako je njihov program balansiran, znači neutralan i pluralistički, ali nije ulazio u objašnjavanje kako program može biti neutralan, pošten i istovremeno prikazivati Njemačku perspektivu. Na toj konferenciji se istovremeno tvrdilo kako Russia Today predstavlja propagandnu ruku Rusije dok na poštenom DW povremeno dođe do grešaka u izvještavanju što se onda razvlači po medijima.

  Službeni cilj Russia Today Njemačka je „prikazivanje vijesti kojima će osporiti jednostrani prikaz vijesti Njemačkih medija”. Drugim riječima mogli bi reći da je osnovni cilj Russia Today koji se nalazi u državnom vlasništvu Rusije pluralizacija medija u Njemačkoj, isto tako kao što je cilj proklamirani cilj Deutsche Welle Mađarska pluralizacije medija u Mađarskoj.

  Isto kao što Mađarska vlada smatra novi Njemački državni medijski kanal na svom području prijetnjom to misli Njemačka o Ruskom državnom medijskom kanalu na svom području. Malena Mađarska u realnosti može samo u strahu pokušati ismijavati propagandne pokušaje Berlina, ali velika Njemačka s druge strane može bez straha proglasiti propagandne pokušaje Moskve najvećom prijetnjom po demokraciju.

  Za one koji to još nisu shvatili cilj ovog teksta je prikazivanje potpuno licemjerja Njemačka koja istovremeno dok proglašava opasnošću strane državne medije na svom teritoriju osniva vlastite državne medije na tuđim teritorijama. Čak i da ranije nismo navijala na pravo država da same određuju svoj put sada bi podržali Mađarsku jer pokretanje Radio slobodna Europa i Deutsce Welle nam liči na puzajući državni udar u Mađarskoj.

4.3 3 votes
Article Rating
Registracija
Obavijest
guest
1 Comment
najstarije
najnovije najviše glasova
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
25 dani prije

[…] Orbanova vlada se danas nakon 11 godina vladavine nalazi pod „neprijateljskom opsadom”. Njemačka i SAD su zajedno donijele odluku da ju treba srušiti pa su započeli propagande akcije u …. Glavno medijsko oruđe za to predstavljaju njihove državne televizijske i radijske stanice koje […]

Copyright © 2020 · Sva prava pridržana · Hladna Istina